Παγκόσμιος χορηγός του προγραμματισμένου για φέτος το καλοκαίρι Euro 2020 θα είναι η διάσημη εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας TikTok. Θα είναι η πρώτη φορά που μια πλατφόρμα ψηφιακής ψυχαγωγίας συνεργάζεται με το κορυφαίο τουρνουά εθνικών ομάδων της UEFA.

Σύμφωνα με τη συμφωνία η εταιρεία που ανήκει στην ByteDance θα συνεργαστεί με την ποδοσφαιρική συνομοσπονδία για να λανσάρει μια σειρά από εφαρμογές σχετικά με το Euro 2020, όπως θα είναι τα εφέ επαυξημένης πραγματικότητας (AR), τα hashtag challenges και το TikTok Lives and Sounds.

Το TikTok θα αποκτήσει επίσης πρόσβαση στην εκτεταμένη βιβλιοθήκη με ταινιοθήκη της UEFA με ιστορικά στιγμιότυπα με στόχο την ανάπτυξη περιεχομένου.

Η συμφωνία προβλέπει επίσης ότι η TikTok θα αποκτήσει δικαιώματα χορηγού μετάδοσης αποκτώντας προβολή στον προγραμματισμό live αγώνων σε όλα τα ευρωπαϊκά τηλεοπτικά κανάλια.

Επιπλέον, η UEFA θα δημιουργήσει έναν επίσημο λογαριασμό Euro 2020 στο TikTok κατά την προετοιμασία του τουρνουά, όπου θα περιλαμβάνεται αποκλειστικό περιεχόμενο παρασκηνίου, καθώς επίσης τρέχοντα και αρχειακά βίντεο.

Ο Γκάι – Λόρεντ Έπστιν, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, δήλωσε: «Τους επόμενους μήνες, ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με την TikTok προκειμένου να παρέχουμε στους θαυμαστές παγκοσμίως, μια μοναδική και καινοτόμο εμπειρία, που θα τους δώσει την ευκαιρία να μοιραστούν το πάθος τους για μια από τις κορυφαίες αθλητικές εκδηλώσεις στον κόσμο».

Άλλοι επίσημοι χορηγοί του Euro 2020, το οποίο προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί σε 12 πόλεις από τις 11 Ιουνίου έως τις 11 Ιουλίου, θα είναι οι Coca-Cola, Heineken, Takeaway.com και Vivo.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Πηγή: in.gr