Δωρεάν συνδρομή έως το τέλος του χρόνου και προνομιακούς όρους συνεργασίας για όλα τα καταστήματα που θα ενταχθούν στο ηλεκτρονικό marketplace της αλυσίδας  Public, προσφέρει η διοίκηση της εταιρείας.

Το Public.gr θεωρείται σήμερα το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό marketplace στην Ελλάδα, καθώς παρέχει τη δυνατότητα στις συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, να διαθέσουν τα προϊόντα τους σε περίπου 65 εκατ. επισκέπτες του.

Όπως αναφέρουν στελέχη της αλυσίδας, «πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία υποστήριξης των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που αναζητούν νέα κανάλια προώθησης, προβολής και πώλησης των προϊόντων τους, δεδομένης της  εκτίναξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα λόγω και  της  πανδημίας».

Με την κίνηση αυτή, προσθέτουν, το Public.gr γίνεται άμεσος αρωγός χιλιάδων ελληνικών επιχειρήσεων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αυξήσουν το τζίρο τους με ψηφιακές πωλήσεις, ανακτώντας σημαντικό μέρος των απωλειών που έφερε ο κορονοϊός.

Ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να ψωνίζουν ηλεκτρονικά από μεγάλα ψηφιακά καταστήματα και marketplaces, το public.gr επιτρέπει στις εγχώριες επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκατομμύρια καταναλωτές, ακόμη και αν δεν έχουν δικό τους e-shop, και μάλιστα χωρίς συνδρομή έως το τέλος του έτους.

Όπως αναφέρει η διοίκηση των Public, όσοι αξιοποιήσουν την ευκαιρία αυτή, θα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το πελατολόγιό τους χωρίς κόστος, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.

Σημειώνεται, ότι οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Public.gr έχουν την απόλυτη διαχείριση του καταστήματός τους, αλλά και της τιμολογιακής τους πολιτικής, με διαφανείς και ξεκάθαρους όρους, ενώ παράλληλα η πλατφόρμα παρέχει συνεχή υποστήριξη, αξιόπιστους μηχανισμούς πληρωμών, αλλά και βελτιστοποιημένη προβολή σε desktop, mobile και tablet, με μηδενικό κόστος.

Ενδεικτικό, της επιτυχίας των παραπάνω, αναφέρουν τα στελέχη των Public, είναι η εκτίναξη των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το Public.gr κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά και η προσθήκη εκατοντάδων καταστημάτων στην ψηφιακή αυτή κοινότητα. Υπενθυμίζεται, ότι αυτή τη στιγμή το Public.gr αριθμεί συνολικά 650 καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του έτους ο αριθμός τους αναμένεται να αγγίξει τα 2.500.

Πλέον στα ψηφιακά ράφια του υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα, από 6 μεγάλες κατηγορίες που εμπλουτίζονται διαρκώς και περιλαμβάνουν Είδη σπιτιού & Smart living, Sports & Fitness, Προσωπική φροντίδα και ομορφιά, Μόδα, Hobby και Ελεύθερος χρόνος και Βρεφικά. Επιπλέον, η πρόσφατη ένταξη των οικιακών συσκευών της MediaMarkt στο χαρτοφυλάκιό του, διεύρυνε την προϊοντική ποικιλία για τους καταναλωτές υπογραμμίζοντας τη σημασία της πλατφόρμας για ηλεκτρονικές αγορές.

Πηγή: in.gr