Τα πρώτα δεξαμενόπλοια, στη διεθνή ναυτιλία, που θα αξιοποιούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας, (alternative maritime power-AMP) όπως είναι η ηλεκτρική, είναι τα τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου (MR product carriers) που θα ναυπηγήσει η Capital Maritime & Trading, στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard (HMD) με δικαίωμα τη ναυπήγηση επιπλέον δύο.

Τα τέσσερα συν δύο δεξαμενόπλοια, φέρουν τις πιο σύγχρονες καινοτομίες στο σύστημα πρόωσης τους σύμφωνα άλλωστε και με όσα υποστηρίζει ο ιδρυτής της Capital Maritime Βαγγέλης Μαρινάκης, περί ανάγκης στροφής στις πράσινες επενδύσεις και στη ναυτιλία, με στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακος (CΟ2)  και την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.

Τα υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοια θα είναι «LNG ready» που σημαίνει ότι θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ενώ θα είναι εφοδιασμένα και με το σύστημα «cold ironing», θα έχουν δηλαδή εγκαταστάσεις για την ηλεκτροδότηση τους όσο είναι σε κάποιο λιμάνι.

Επίσης, θα μπορούν να δεχθούν και  σύστημα πρόωσης με τη χρήση αιολικής ενέργειας (wind rotors).

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Πηγή: in.gr