Για δεύτερη φορά μέσα σε μία εβδομάδα επικρατεί πανικός σε λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ στην Κρήτη και συγκεκριμένα του Ηρακλείου.

Το νέο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (26/6), στο δρομολόγιο Αεροδρόμιο- Αμμουδάρα, στη λεωφόρο 62 Μαρτύρων.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των επιβατών στο Cretalive, το όχημα ήταν ασφυκτικά γεμάτο και εν κινήσει όταν ακούστηκε ένα βροντερό «μπαμ» και γέμισε καπνούς.

Οι ίδιοι περιγράφουν τις στιγμές αγωνίας που έζησαν και τις προσπάθειες που έκαναν για να απεγκλωβιστούν.

«Και ενώ είμαστε 62 Μαρτύρων γίνεται ένα «μπαμ» έκρηξης, σαν να έσκασε κάτι, και ταυτόχρονα αέρια. Άρχισαν ουρλιαχτά, όλοι έτρεχαν πατώντας ο ένας τον άλλο προς την πόρτα, η οποία όμως δεν άνοιγε. Πανικός και ατμόσφαιρα γεμάτη καπνό και μυρωδιά από κάτι χημικό. Όλοι προσπαθούσαμε με καλυμμένη τη μύτη και το στόμα να φύγουμε απ’ τις θέσεις μας… Ο ένας έπεφτε πάνω στον άλλο… Ξαφνικά κάποιοι άνοιξαν με τα χέρια τους και κυριολεκτικά βουτήξαμε στο πεζοδρόμιο», περιγράφει μία επιβάτης.

Η ίδια μόλις βγήκε έξω αντίκρυσε μία κοπέλα να είναι τρομοκρατημένη και να ζητάει βοήθεια.

«Οι τουρίστες έβηχαν και έτρεχαν πανικόβλητοι να βρουν ταξί να φύγουν. Σηκώθηκα  για να πάω στο λεωφορείο και να πω στον οδηγό να καλέσει ΕΚΑΒ για την κοπέλα και το λεωφορείο είχε φύγει», καταγγέλλει η γυναίκα.

Σημειώνεται ότι πριν λίγες ημέρες, στις 20 Ιουνίου, ένα άλλο λεωφορείο πήρε φωτιά. Οι φλόγες ξεκίνησαν από τον κινητήρα του λεωφορείου του αστικού ΚΤΕΛ με τον οδηγό, με απόλυτη ψυχραιμία και επαγγελματισμό να αποβιβάζει με ασφάλεια όλους τους επιβάτες και στη συνέχεια να σβήνει τη φωτιά.

«Τυχαία τα περιστατικά»

Μιλώντας στο Cretalive, ο Καλλέργος Βουλγαράκης, πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, τονίζει ότι τα δύο περιστατικά ήταν τυχαία.

«Έσκασε σωληνάκι για την ψύξη του air condition, δεν πήρε φωτιά, απλά ορισμένοι φοβήθηκαν και έκαναν κάποια αρνητικά σχόλια. Ήταν υλικό το οποίο νομίμως χρησιμοποιείται για την ψύξη του κλιματιστικού», ξεκαθάρισε για το χθεσινό συμβάν.

Και σημείωσε: «Συνολικά βρίσκονται 74 λεωφορεία σε λειτουργία. Προφανώς δεν δουλεύουν όλα 24 ώρες το 24ωρο. Ακινητοποιούνται σε βάρδιες, ανά έξι κάθε μήνα, για να γίνεται συντήρηση. Το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο για να μπορεί να αντιμετωπίσει τα περιστατικά».

Πηγή: in.gr