Eurolife FFH

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, από τις 7 έως 13 Οκτωβρίου, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Για 8η συνεχόμενη χρονιά, οι δράσεις της αναδεικνύουν τη δέσμευσή της στην εξυπηρέτηση των πελατών και τη σημασία που δίνει στην καθημερινή στήριξή τους.

Φέτος, το motto της εκδήλωσης ήταν το «Excellence In Every Contact», ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC). Αυτή η φράση αντικατοπτρίζει τον στόχο της εταιρείας να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και συνεργάτες της. Από τα πιο απλά αιτήματα έως τις κρίσιμες στιγμές που απαιτούν στήριξη, η Eurolife FFH στοχεύει να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες που προκύπτουν.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στελέχη της εταιρείας παρακολούθησαν ζωντανές κλήσεις από πελάτες και συνεργάτες. Μέσα από την πρωτότυπη εκπαίδευση «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν την πρόκληση που βιώνουν οι συνάδελφοί τους στην εξυπηρέτηση. Αυτό υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας όλων των τμημάτων για να νιώθουν οι πελάτες ξεχωριστοί, κάτι που τονίστηκε και μέσα από εκπαιδευτικές παρουσιάσεις για την αξία του πελάτη.

Επιπλέον, η Eurolife FFH έδειξε την αξία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της με δράσεις που προάγουν την ομαδικότητα και την ψυχαγωγία. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια ευχάριστη δραστηριότητα που ενίσχυσε τη συνεργασία μεταξύ των στελεχών, ενώ η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια διασκεδαστική εκδρομή εκτός Αττικής για τα μέλη του Eurolife Experience Center.

Η φιλοσοφία της Eurolife FFH επικεντρώνεται στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης, με στόχο να αντανακλά την προτίμηση των πελατών και την επαγγελματική προσέγγιση των στελεχών της. Μέσα από τις συνεχείς πρωτοβουλίες της, η εταιρεία διασφαλίζει ότι η εμπειρία των πελατών είναι πάντοτε στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Πηγή: ethnos.gr