Δεκαέξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες  προστέθηκαν στην προηγμένη πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων  (https://eservices.cityofathens.gr ) όπου πλέον διαθέτει συνολικά πάνω από 90  υπηρεσίες και με ένα «κλικ» εξυπηρετεί τους πολίτες που αποφεύγουν ταλαιπωρία,  καθυστερήσεις και  αναμονές σε ουρές.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν άμεσα να λαμβάνουν:

  • Βεβαίωση απώλειας φακέλων ή και στελεχών οικοδομικής άδειας για όλη την Αττική
  • Βεβαίωση Πολτοποίησης σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για τους Δήμους Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής
  • Βεβαίωση Πολτοποίησης σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για την Αττική (εκτός των Δήμων Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής)
  • Βεβαίωση Ηλεκτροδότησης – Υδροδότησης για Κτίσματα Προϋπάρχοντα του έτους 1955
  • Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ (1955 – 1983)
  • Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ μετά το 1983
  • Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ μετά το 2014
  • Απόσυρση Φακέλου
  • Έκδοση Πιστοποιητικού Ελέγχου Κατασκευής (Π.Ε.Κ.)
  • Αίτηση Συμμετοχής σε Εμποροπανηγύρεις Έτους 2021
  • Αίτηση Θεώρησης της Έγκρισης Συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου
  • Βεβαίωση Δραστηριοποίησης Υπαίθριου Εμπορίου
  • Αίτηση Συμμετοχής σε Κλήρωση για τη Χορήγηση Έγκρισης Συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου
  • Αίτηση Συμμετοχής σε Διαδικασία Έκδοσης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου
  • Αίτηση Μεταβίβασης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου
  • Αίτηση Θεώρησης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας (https://eservices.cityofathens.gr) ήδη υποβάλλονται ηλεκτρονικά αιτήσεις για νέα παροχή ρεύματος, για απαλλαγή Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού, αλλά και για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου με τραπεζοκαθίσματα. Αλλά και για πιστοποιητικά γέννησης, εγγυτέρων συγγενών, εντοπιότητας, αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων γάμου, γέννησης, θανάτου, κ.α.

Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet και μέσα από τον υπολογιστή ή από το κινητό τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημα τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν σε καμία φάση της διαδικασίας στις υπηρεσίες.

«Αυτή η πολύ δύσκολη χρονιά, μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μία μεγάλη ψηφιακή προίκα για την Αθήνα. Μείωση κόστους, μεγαλύτερη ταχύτητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη, χωρίς ταλαιπωρία και γραφειοκρατία. Αυτός είναι ο στόχος και συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να γίνουν οι ψηφιακές υπηρεσίες ακόμη περισσότερες. Γιατί χρειαζόμαστε καλύτερη ποιότητα ζωής, όχι στη θεωρία αλλά στην πράξη, στην καθημερινότητά μας», αναφέρει σε δήλωση του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

 Σε διάστημα ενός έτους έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα περισσότεροι από 78.000 πολίτες και επιχειρήσεις και έχουν διεκπεραιωθεί πλήρως ηλεκτρονικά περισσότερες από 63.000 αιτήσεις.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Πηγή: in.gr